DEUTSCH 2


URNIK

sreda, 6. ura (13:00-13:45)
četrtek, 7. ura (14:05-14:50)

UČNO GRADIVO

PrimaPlus A1.2, A2.1 - Lehrbuch
PrimaPlus A1.2, A2.1 - Arbeitsbuch 

SPLETNE VAJE 

PrimaPlus A1.2

PrimaPlus A2.1

POMEMBNE KRATICE

LB = Lehrbuch (učbenik)
AB = Arbeitsbuch (delovni zvezek)
S.   = Seite (stran)
B.  = Beispiel (primer)


1. WOCHE (23. 3.-29. 3. 2020)

Stunde: 1, 2

Thema: Wiederholung (Perfekt)

Hallo, alle zusammen! Ich hoffe, dass es euch gut geht.
Pozdravljeni, vsi skupaj! Upam, da ste dobro.

Diese Woche wiederholen wir das Perfekt. 
Ta teden bomo ponovili preteklik.

Zur Erwärmung habe ich einen Quiz für euch vorbereitet: Wir üben das Perfekt!
Za ogrevanje sem vam pripravila kviz na zgornji povezavi.

Ihr müsst am Anfang eure Namen schreiben (nur die richtigen Namen, ohne Familiennamen, bitte). Dann könnt ihr mit dem Quiz anfangen. Ihr habt Zeit bis Donnerstag, 10 Uhr.
Na začetku morate vpisati svoje ime (samo prava imena, brez priimkov, prosim). Nato lahko začnete z reševanjem. Čas imate do četrtka do 10.00.

Hier wartet auf euch ein Arbeitsblatt: Das Perfekt.
Na povezavi vas čaka delovni list.

Übung macht den Meister! Ihr könnt das Arbeitsblatt ausdrucken oder einfach alles in die Hefte schreiben.
Vaja dela mojstra! Delovni list lahko natisnete ali pa preprosto zapišete naloge in rešitve v zvezek.

Auf dem Arbeitsblatt gibt es zwei Übungen. Falls ihr Probleme mit den Übungen habt, könnt ihr mir eine E-Mail schreiben. Ich helfe gern. 
Na delovnem listu sta dve nalogi. V primeru, da naletite na težave pri reševanju nalog, mi lahko pošljete sporočilo na moj e-naslov. Z veseljem vam bom pomagala.

Und jetzt noch der letzte Teil für diese Woche: eine Postkarte. 
In zdaj še zadnji del za ta teden: razglednica.

Im LB S. 65 seht ihr verschiedene Fotos und eine Postkarte. Zu welchem Foto passt sie? Lest den Text und sucht die neuen Wörter im Wörterbuch.   
V učb. str. 65 vidite različne fotografije in razglednico. H kateri fotografiji sodi? Preberite besedilo in poiščite neznane besede v slovarju.

Seid ihr schon müde?
Ste že utrujeni?

Zum Schluss nehmt die Hefte und schreibt den Titel  FERIENPOSTKARTEN.
Za konec vzemite zvezke in napišite naslov, ki je zapisan z rdečo.

Zeichnet ein Motiv und schreibt eure eigenen Postkarten (wie im LB S. 65). Lasst eurer Fantasie freien Lauf! 
Narišite motiv na razglednici in napišite svoje besedilo (kot v učb. str. 65). Pustite domišljiji prosto pot!

Ihr könnt die Lösungen auf dem Arbeitsblatt und im Heft fotografieren und mir die Fotos per E-Mail schicken.
Rešitve na delovnem listu in v zvezku lahko fotografirate in fotografije pošljete na moj e-naslov, da jih pregledam.



Bleibt gesund und habt viel Spaß! 🌞
Ostanite zdravi in lepo se imejte!

Tina



2. WOCHE (30. 3.-5. 4. 2020)

Stunde: 3, 4

Thema: Große Pause


Liebe Achtklässler! Wie geht's? Wie war die erste Woche des Fernlernens? 
Dragi osmošolci! Kako ste? Kakšen je bil prvi teden učenja na daljavo?

Ihr wart ganz fleißig. Ich habe viele E-Mails von euch bekommen und eure Quiz-Ergebnisse gecheckt. Die Übungen habt ihr gut gemacht, aber nicht ganz ohne Fehler. 😊
Bili ste pridni. Dobila sem veliko vaših e-sporočil in pregledala vaše rezultate na kvizu. Naloge ste dobro opravili, a ne povsem brez napak.

Hier findet ihr die Lösungen: Lösungen 1: Deutsch 2Korrigiert die Fehler.
Na zgornji povezavi najdete rešitve. Popravite morebitne napake.

Wir sind ganz am Ende mit dem LB PrimaPlus A1.2. Diese Woche macht ihr alle Übungen, die noch übrig geblieben sind.
Smo čisto na koncu učbeniškega kompleta PrimaPlus A1.2. V tem tednu boste naredili naloge, ki so vam še preostale.

Nehmt eure Hefte und schreibt den Titel GROSSE PAUSE.
Vzemite zvezek in napišite naslov, ki je zapisan z rdečo.

Zur Erwärmung spielen wir das Spiel im LB S. 69. Auf dem Spielfeld seht ihr 42 Fragen. Wählt 10 Fragen aus und schreibt die Antworte.
Za ogrevanje boste odigrali igro v učb. str. 69. Na igralnem polju vidite 42 vprašanj. Izberite si 10 vprašanj in odgovorite nanje. 

B.: 39. Ich esse lieber Reis.
Primer.

Super! Mit dem LB sind wir fertig. Videos können wir uns leider nicht ansehen.
Super! Z učbenikom smo končali. Video posnetkov si na žalost ne moremo ogledati.

Im AB habt ihr aber mehr Arbeit:
V DZ imate nekoliko več dela:

- S. 60: Übung 11 a, b (vstavite manjkajoče črke, uredite besedilo razglednice in ga prepišite v zvezek)
- S. 61: Leseecke (preberite oglasa in označite pravilne odgovore)
- S. 62: Übungen 1, 3 (napišite vprašalnice in povežite z odgovori, tvorite povedi v pretekliku)
- S. 63: Wörter

Vielleicht haben einige von euch was davon schon gemacht. 
Morda imate nekateri kakšne od teh nalog že rešene. Preverite.

Jetzt ist Zeit für die Große Pause - AB S. 64-68. Das ist eine Wiederholung aller Einheiten:
Čas je za "veliko ponovitev". To je ponovitev vseh enot v tem učbeniškem kompletu. Pri reševanju si pomagajte z učbenikom.

- E8: Markiert die richtigen Wörter (označite ustrezne besede), Modalverb müssen (vstavite oblike glagola müssen), Imperativ (velelnik)
- E9: Markiert die richtigen Lösungen (označite pravilne rešitve), Schreibt Sätze (napišite povedi) 
- E10: Modalverb wollen (vstavite oblike glagola wollen), Ergänzt im, am, um (vstavite predloge), Ergänzt nicht, kein (vstavite nikalnice)
- E11: Personalpronomen im Akkusativ (zaimki v 4. sklonu - ihn, sie, es)
- E12: Sätze mit deshalb (tvorite povedi z veznikom deshalb), Sein und haben im Präteritum (vstavite oblike glagolov v pretekliku) 
- E13: Ergänzt den Dialog (dopolnite dialog)
- E14: Schreibt die Sätze in die Tabelle (napišite povedi v tabelo), Schreibt das Perfekt (napišite oblike za preteklik)
- Wortschatz trainieren (poimenuje predmete, sestavite ustrezne besede iz danih zlogov)

* nalogi E13 b (str. 66) in E14 b 2. (str. 67) izpustite

Falls ihr Probleme mit den Übungen habt, könnt ihr mir eine E-Mail schreiben. Ich helfe gern. 
V primeru, da naletite na težave pri reševanju nalog, mi lahko pišete na moj e-naslov. Z veseljem vam bom pomagala.

Nur noch ein bisschen Lesen wartet auf euch: AB S. 70-71.
Le še nekaj branja vas čaka.

Lest die Texte und macht die Übungen.
Preberite besedila in rešite naloge.

Diese Wörter können euch helfen:
Ta besede vam bodo morda v pomoč:

die Nachhilfe = inštrukcije, učna pomoč
auf zwei Rädern = na dveh kolesih
leihen = izposoditi si
fast jeden Tag = skoraj vsak dan
s. treffen = srečati se, dobiti se
chillen = sproščati se

Hurra, endlich sind wir am Ende!💪 Ab nächste Woche brauchen wir PrimaPlus A2.1. Sucht sie! 😀
Hura, končno smo na koncu! Od naslednjega tedna dalje bomo potrebovali učbeniški komplet PrimaPlus A2.1. Poiščite ga!  

Zusätzlich: Lest die E-Mail im AB S. 71 und schreibt eine Antwort.
Dodatno: preberite e-sporočilo v DZ str. 71 in napišite odgovor.

Ihr könnt die Lösungen im Heft und im AB fotografieren und mir die Fotos per E-Mail schicken.
Rešitve v zvezku in v delovnem zvezku lahko fotografirate in fotografije pošljete na moj e-naslov, da jih pregledam.

Bleibt gesund und habt eine schöne Woche! 🌞
Ostanite zdravi in imejte lep teden!

Tina



3. WOCHE (6. 4.-12. 4. 2020)

Stunde: 5, 6

Thema: Die Ferien, Das Wetter

Hallo, alle zusammen!
Pozdravljeni, vsi skupaj!

Wie geht's? Letzte Woche wart ihr ganz fleißig. Ich habe euch ganz viele Übungen gegeben. 😕 😀
Kako ste? Prejšnji teden ste bili zelo pridni. Dala sem vam kar precej nalog.

Am Anfang habt ihr hier die Lösungen: Lösungen 2: Deutsch 2Korrigiert die Fehler.
Na zgornji povezavi najdete rešitve nalog prejšnjega tedna. Preverite in popravite napake.

Diese Woche fangen wir mit dem neuen Lehrbuch PrimaPlus A2.1 an. Im LB S. 5 seht ihr vier Fotos.
Ta teden bomo začeli z novim učbenikom PrimaPlus A2.1. V učb. str. 5 vidite štiri fotografije.

Wer ist auf den Fotos? Was machen die Personen? Wo sind sie? Schreibt zu jedem Foto ein Stichwort.
Kdo je na fotografijah? Kaj počnejo osebe? Kje so? Napišite k vsaki fotografiji eno ključno besedo.

Joscha, Konstantin, Sabrina und Katharina erzählen, was sie in den Ferien gemacht haben. 
Joscha, Konstantin, Sabrina in Katharina pripovedujejo, kaj so počeli med počitnicami.

Ihr hört vier AufnahmenJoschaKonstantinSabrinaKatharinaHört jede Aufnahme zweimal.
Poslušajte posnetke na zgornjih povezavah. Vsak posnetek poslušajte dvakrat.

Wortschatz:
Besedišče:

gigantisch = velikansko
der Blick = pogled
die Berge = gore
unbedingt = nujno
langweilig = dolgočasen
deprimiert = potrt
da war viel/nichts los = veliko se je dogajalo / nič se ni dogajalo
der Strand = plaža
ziemlich nervig = precej tečen

Geschafft? Super!
Uspelo? Super!

Nehmt jetzt die Hefte und schreibt den Titel:  WIE WAR'S IN DEN FERIEN?
Vzemite zvezke in napišite naslov, ki je zapisan z rdečo.

Im LB S. 6 habt ihr die Übung 1. Schreibt zuerst für jede Person, was sie in den Ferien gemacht hat.
V učb. str. 6 vas čaka naloga 1. Naloga se navezuje na posnetke. Najprej za vsako osebo napišite po eno poved, kaj je ta počela med počitnicami.

Dann macht ins Heft eine Tabelle so wie bei der Übung 1 c. Schreibt die Ausdrücke aus 1 b in die Tabelle. Welche sind positiv 😀 und welche negativ 😞?
Nato v zvezek narišite tabelo kot pri nalogi 1 c. Izraze iz naloge 1 b vpišite v tabelo. Kateri so pozitivni in kateri negativni?

Ihr macht jetzt noch die Übung 1 d. Das ist eine Wiederholung - Dativendungen. Erinnert ihr euch?
Naredite še nalogo 1 d. To je ponovitev končnic v 3. sklonu. Se spomnite?

3. Fall (Dativ): der → dem, die → der, das → dem, die (Pl.) → den + -n

Eine ähnliche Übung habt ihr auch im AB S. 4. Macht die Übung 1 b, c, d.
Podobno nalogo imate tudi v DZ str. 4. Naredite nalogo 1 b, c, d.

4. Fall (Akkusativ): der → den, die = die, das = das, die (Pl.) = die

Seid ihr schon müde? Macht eine Pause. 😀
Ste že utrujeni? Čas za odmor.

Der zweite Teil für diese Woche ist ein neues Thema - Das Wetter. Einige Ausdrücke kennt ihr schon - bin ich sicher!
Drugi del snovi tega tedna je nova tema - vreme. Nekatere izraze že poznate - sem prepričana!

Im LB S. 7 seht ihr vier Fotos. Welche Ausdrücke passen zu welchem Foto? Verbindet.
V učb. str. 7 vidite štiri fotografije. Kateri izrazi sodijo h kateri fotografiji? Povežite.

Ich habe für euch ein Arbeitsblatt vorbereitetDas Wetter.
Pripravila sem vam delovni list.

Ihr könnt das Arbeitsblatt ausdrucken oder einfach alles in die Hefte schreiben.
Delovni list lahko natisnete ali pa preprosto zapišete/narišete naloge in rešitve v zvezek.

Auf dem Arbeitsblatt gibt es Bilder und Ausdrücke. Sucht die neuen Ausdrücke im Wörterbuch nach: https://sl.pons.com/prevod. Macht die Übungen.
Na delovnem listu so sličice in izrazi. Poiščite nove/neznane izraze v slovarju. Rešite nalogi.

Eine Übung wartet auf euch auch im AB S. 5. Macht die Übung 2 a - schreibt die Wörter wie im Beispiel.
Čaka vas še naloga v DZ str. 5. Naredite nalogo 2 a - napišite besede kot v primeru.

Die allerletzte Übung für diese Woche ist ein Wetterbericht. Schreibt jeden Tag (5 Tage) ein paar Sätze: Wie ist das Wetter? Wie sind die Temperaturen? Zeichnet ein Symbol.
Zadnja naloga je vremensko poročilo. Vsak dan (5 dni) napišite nekaj povedi o vremenu: Kakšno je vreme? Kakšne so temperature? Narišite vremenski simbol. Lahko si vreme tudi izmislite, da bo poročilo bolj pestro.

B.: Montag, der 6. April 2020 🌞
      Das Wetter ist richtig gut. Die Sonne scheint und es ist klar. Die Temperaturen sind hoch.

Bitte, nicht jeden Tag die gleichen Sätze. 😊
Prosim, ne pišite vsak dan istih povedi.

Noch ein Video - es kann euch helfen.
Še video posnetek - naj vam bo v pomoč.


Schickt mir diese Wetterberichte bis Sonntag per E-Mail. 
Svoja poročila mi pošljite do nedelje po e-pošti. 

Ihr könnt auch die Lösungen im Heft und im AB fotografieren und mir die Fotos per E-Mail schicken.
Tudi rešitve v zvezku in v delovnem zvezku lahko fotografirate in fotografije pošljete na moj e-naslov, da jih pregledam.

Ich freue mich auf eure Kommentare hier im Blog. 😀
Veselim se vaših komentarjev tu na blogu. 

Bleibt gesund und habt eine schöne Woche! 🌞
Ostanite zdravi in imejte lep teden!

Tina


* Zvočni posnetki so avtorsko zaščiteni. Kopiranje in razmnoževanje posnetkov je prepovedano, predvajanje je dovoljeno za potrebe poučevanja/učenja nemščine na daljavo. Posnetki so posneti na podlagi učbeniškega kompleta PrimaPlus A2.1.



4. WOCHE (13. 4.-19. 4. 2020)

Stunde: 7, 8

Thema: Das Wetter, Biggis Abenteuer in der Schweiz

Hallo, meine Achtklässler!
Pozdravljeni, moji osmošolci!

Wie geht's? Habt ihr die Ostereier gefärbt oder etwas süßes gebacken? 🐣 🐇
Kako ste? Ste barvali velikonočna jajčka ali spekli kaj sladkega?

Ich habe viele E-Mails von euch bekommen und ich muss sagen, dass eure Wetterberichte toll waren. Gut gemacht! 👏
Dobila sem številna vaša e-sporočila in moram reči, da so bila vremenska poročila zelo dobra. Super opravljeno!

Hier habt ihr noch die Lösungen: Lösungen 3: Deutsch 2Korrigiert die Fehler.
Na zgornji povezavi najdete rešitve nalog preteklega tedna. Preverite in popravite napake.

Diese Woche spielt ihr schon wieder einen Quiz zur Wiederholung: Das Wetter.
Ta teden boste za ponovitev rešili kviz na zgornji povezavi.

Ihr müsst am Anfang eure Namen schreiben. Dann könnt ihr mit dem Quiz anfangen. Ihr habt Zeit bis Freitag, 12 Uhr.
Na začetku morate vpisati svoje ime, nato lahko začnete z reševanjem. Čas imate do petka do 12.00.

Achtung!
Alle Substanitve schreiben wir groß. Alle Substantive haben einen Artikel (der, die, das).

Opomnik!
Vse samostalnike pišemo z veliko začetnico. Vsi samostalniki imajo člen (der, die, das).

Das Thema dieser Lektion sind die Ferien. Die Jugendlichen im LB S. 7 erzählen von ihren Ferien. Sie stellen die Fragen: Wohin bist du gefahren? Mit wem bist du gefahren? Wie war das Wetter? Was hast du gemacht? Wie war das? ... 
Tema te enote so počitnice. Mladi na fotografiji (učb. str. 7) se pogovarjajo o svojih počitnicah. Zastavljajo si vprašanja: Kam si šel? S kom si šel? Kakšno je bilo vreme? Kaj si počel? Kako je bilo?

Auch Jessica erzählt von ihren Ferien. Im AB S. 6 seht ihr eine E-Mail, die Jessica an Timo geschrieben hat. Lest die E-Mail und ergänzt das Wort "es" (5 x). 
Tudi Jessica pripoveduje o svojih počitnicah. V DZ str. 6 preberite e-sporočilo, ki ga je napisala Timu in vstavite manjkajoče besede (5 x es).

Jetzt seid ihr an der Reihe. Ihr habt zwei Möglichkeiten (AB S. 6, 2 d):
Sedaj pa ste na vrsti vi. Imate dve možnosti (DZ str. 6, 2 d):

A: Ein Bericht über die Ferien.
     Poročilo o počitnicah.
B: Ein Bericht über den Traumurlaub.
     Poročilo o izmišljenem sanjskem dopustu.

Wählt eine Aufgabe aus und schreibt den Text ins Heft. Die Ausdrücke im blauen Kasten helfen euch.
Izberite eno od možnosti in napišite besedilo v zvezek. Pomagajte si z iztočnicami v modrem okvirčku. Ne pozabite: pišemo v pretekliku!

Geschafft? Super! Dann ist jetzt Zeit für eine Pause. 😉
Uspelo? Super! Potem je čas za odmor.

Der zweite Teil für diese Woche ist das Lesen. 📖
Drugi del nalog tega tedna je branje.

So wie ich hat auch Biggi ein Blog. Dieses Blog (ein Abschnitt) findet ihr im LB S. 8-9.
Tako kot jaz ima tudi Biggi svoj blog. Odlomek z njenega bloga najdete v učb. str. 8-9.

Wart ihr schon mal in der Schweiz? Wofür ist die Schweiz bekannt? Käse, Schokolade, Uhren, tolle Berge und wunderschöne Natur. 
Ste že bili kdaj v Švici? Po čem je znana Švica? Po siru, čokoladi, urah, gorah in čudoviti naravi.



Lest langsam Biggis Blog durch. 
Počasi preberite besedilo.

Der Mönch (4107 m)

Grindelwald 

Die Jungfrau-Bahn 

Quelle: de.wikipedia.org (Zugriff: 12. 4. 2020)

Wortschatz:
Besedišče:

das Abenteuer = dogodivščina
der Viertausender = štiritisočak
der Treffpunkt = zbirališče
pünktlich = točen
ganz gut = prav dobro
der Bergführer = gorski vodnik
die Bahn = železnica
den Berg hinauf = po hribu navzgor
der Blick = pogled
der Gipfel = vrh
das Berggasthaus = gostišče
die Hütte = koča
der Hüttenwirt = oskrbnik v koči 
die Felsen = skale
hinfallen = pasti
sich wünschen = (za)želeti si 
der Wunsch = želja
nicken = kimati
verraten = izdati
mit Absicht = namerno

Lest noch einmal und ordnet die Fotos zu.
Preberite še enkrat in razvrstite fotografije k posameznim odstavkom.

Nehmt jetzt die Hefte und schreibt den Titel: BIGGIS ABENTEUER IN DER SCHWEIZ.
Vzemite zvezke in napišite naslov, ki je zapisan z rdečo.

Schreibt 7 Fragen zum Text. 
Napišite sedem vprašanj o besedilu, ki bi jih postavili sošolcem.

Die letzte Übung für diese Woche ist die Übung 3 a, c im AB S. 6-7. Schreibt zusammengesetzte Nomen und die Partizipien. 
Zadnja naloga za ta teden je naloga 3 a, c v DZ str. 6-7. V prvem delu tvorite sestavljanke (pazite: člen sestavljanke je tak, kot je člen druge besede v sestavljanki), v drugem delu pa oblike za preteklik.

Am Ende schreibt die Sätze aus der Übung 3 c ins Heft.
Na koncu prepišite povedi iz naloge 3 c v zvezek. Najprej jih morate urediti v pravilno zaporedje, da bo nastal povzetek zgodbe iz učbenika.

Ihr könnt die Lösungen im Heft und im AB fotografieren und mir die Fotos per E-Mail schicken.
Rešitve v zvezku in v delovnem zvezku lahko fotografirate in fotografije pošljete na moj e-naslov, da jih pregledam.

Bleibt gesund und habt eine sonnige Woche! 🌞
Ostanite zdravi in imejte sončen teden!

Tina



5. WOCHE (20. 4.-26. 4. 2020)

Stunde: 9, 10


Thema: Bücherwurm: Onkel Karl und die Pinguine



Hallo, meine Klasse 8!  
Pozdravljeni, moji osmošolci!

Wie geht's? Nur noch diese Woche und dann ... die Ferieeeeeen! 😀
Kako ste? Samo še ta teden in potem .... počitniceeeeeeeeeeee!

Ich habe eure Berichte per E-Mail bekommen. Toll! Auch mit den Quiz-Ergebnissen bin ich zufrieden. Ihr habt schon viel neues gelernt.👏
Po e-pošti sem dobila vaša poročila o počitnicah. Super! Tudi z rezultati kviza sem zadovoljna. Veliko novega ste se že naučili. 
Prosim vas le, da kviz rešite samo enkrat oz. dvakrat (v primeru, da se vam prvič kaj tehničnega zalomi).

Hier habt ihr noch die Lösungen: Lösungen 4: Deutsch 2Korrigiert die Fehler.
Na zgornji povezavi najdete rešitve nalog preteklega tedna. Preverite in popravite napake.

Diese Woche riecht es schon nach Ferien, deshalb machen wir etwas anderes.
Ta teden že diši po počitnicah, zato bomo počeli nekaj drugačnega.

Wir beschäftigen uns mit dem Buch "ONKEL KARL UND DIE PINGUINE". 📖
Ukvarjali se bomo s knjigo "Onkel Karl und die Pinguine". To je naša letošnja knjiga za nemško bralno značko.

Schaut zuerst das Video an:
Najprej si oglejte filmček: 


Hat euch die Geschichte gefallen? Habt ihr alles verstanden?
Vam je bila zgodba všeč? Ste vse razumeli?

Ich habe die Geschichte für euch getippt: Onkel Karl und die Pinguine.
Na zgornji povezavi najdete prepisano zgodbo.

Lest langsam die Geschichte durch. 
Počasi preberite zgodbo. 

Ihr müsst nicht alle neuen Wörter kennen. Wichtig ist es, dass ihr die Geschichte global versteht.
Ni vam potrebno poznati pomena vseh neznanih besed, pomembno je, da razumete zgodbo kot celoto. 

Zeit für eine Pause. 😀
Čas za odmor.

Ich habe für euch Übungen vorbereitetOnkel Karl und die Pinguine - Übungen
Pripravila sem vam naloge za preverjanje razumevanja prebranega in seznam nekaterih neznanih besed. 

Ihr könnt das Arbeitsblatt ausdrucken oder einfach alles in die Hefte schreiben.
Delovni list lahko natisnete ali pa rešitve napišete kar v zvezek - v tem primeru ne pozabite na naslov.

Falls ihr Fragen habt, schreibt mir per E-Mail.
Če boste naleteli na težave ali nejasnosti, mi pišite. 

Uuuuuuund jetzt: die Online-Fragen.
In sedaaaaaaj: reševanje spletnih nalog.

Auf dieser Internetseite findet ihr die Fragenhttps://www.dmfa.si/rezultati/spletnotekmovanje.aspx
Vprašanja oziroma tekmovalne pole najdete na zgornjem e-naslovu.

Ich schicke euch die Benutzernamen und Passwort per E-Mail. Ihr habt Zeit bis Freitag, 16 Uhr. 
Vaša uporabniška imena in gesla vam bom poslala po e-pošti. Čas imate do petka do 16.00.

Ich warte auf eure Kommentare. Schreibt, wie euch das Buch gefallen hat. 😀
V komentar zapišite, kakšna se vam je zdela knjiga in kako vam je šlo pri reševanju tekmovalnih nalog.

Bleibt gesund und habt schöne Ferien! Ihr habt sie verdient! 🌞
Ostanite zdravi in imejte čudovite počitnice! Zaslužili ste si jih!

Wir "sehen" uns am 4. Mai.👋
Se "vidimo" 4. maja.




Tina



6. WOCHE (4. 5.-10. 5. 2020)

Stunde: 11, 12

Thema: Partizipien, Was kann ich jetzt?


Hallo, Klasse 8!  
Pozdravljeni, osmošolci!

Wie waren die Ferien? Was habt ihr gemacht? Hattet ihr Spaß?
Kako ste se imeli med počitnicami? Kaj ste počeli? Ste se imeli lepo?

Diese Woche ist schon wieder Zeit für die Schule. Vor den Ferien wart ihr sehr fleißig. 
Ta teden spet začenjamo s šolo na daljavo. Pred počitnicami ste bili zelo pridni. 

Bücherwurm - toll gemacht! Ich bin sehr zufrieden👏
Bralna značka - odlično opravljeno! Zelo sem zadovoljna z vašim delom.

Diese Woche wiederholen wir, was wir in dieser Lektion gelernt haben.
Ta teden bomo ponovili, kar smo se naučili v tej enoti.


Wir fangen mit dem Perfekt an.
Začeli bomo s preteklikom. 

Wiederholt die unregelmäßigen Verben aus dem LB.
Ponovite nepravilne glagole v učbeniku (str. 78-79) - le tiste, ki smo se jih učili. 

Im LB S. 10 seht ihr eine Tabelle. Schreibt die Tabelle ins Heft ab. 
V učb. str. 10 je narisana tabela, ki jo za začetek prepišite v zvezek. 

Achtung! Im LB gibt es einen Fehler.
Pozor! V učb. je napaka. Glagol nehmen - genommen sodi v prvi stolpec, glagol ankommen - angekommen pa v drugi
Treba ju je zamenjati. 

Hört jetzt meine Erklärung zu: Partizipien. 
Poslušajte mojo razlago na zgornji povezavi.

Sucht alle Partizipien aus Biggis Blog heraus und schreibt sie in die Tabelle. 
Poiščite vse oblike preteklika v Biggijinem blogu (učb. str. 8-9) in jih vpišite na pravo mesto v tabeli, ki ste jo prepisali v zvezek. 
V vsak stolpec dodajte še dva glagola po svoji izbiri. 

Im AB S. 7 habt ihr eine ähnliche Übung 4 a. Schreibt die Verben in die Tabelle. 
Podobno nalogo najdete v DZ str. 7, 4 a. Iz danih glagolov v nedoločniku tvorite oblike za preteklik in jih vpišite v ustrezno mesto v tabeli. 

Macht noch die Übung 4 b. Erfindet je einen Satz mit diesen Verben.
Naredite še nalogo 4 b. Z vsakim glagolom iz naloge 4 a tvorite eno poved. 

Jetzt wartet auf euch ein Text im AB S. 9. Lest den Text und beantwortet die Fragen.
Sledi bralno razumevanje. Preberite besedilo v DZ str. 9 in odgovorite na vprašanja s kratkimi odgovori.

Wortschatz:
Besedišče:

der Wald = gozd 
die Natur = narava
der Biber = bober
der Eisvogel = vodomec
das Nest = gnezdo
die Pflanzen = rastline
heilen = zdraviti
die Begleiter = spremljevalci 
ungewöhnlich = nenavaden, izjemen
das Zelt = šotor
der Schlafsack = spalna vreča
genießen = uživati
das Feuer = ogenj
der Kochdienst = služba kuharja, biti zadolžen za kuhanje
spannend = napet, razburljiv
anstrengend = naporen 

Zeit für die Pause. 😀
Čas za odmor.

Im AB habt ihr aber noch mehr Arbeit. Zuerst die Seite 10:
V DZ imate še nekaj dela. Najprej str. 10:

- 1: Ergänzt die Adjektive. (Dopolnite s pridevniki glede na simbole.)
- 3: Ordnet die Sätze den Bildern zu. (Razvrstite povedi k sličicam.)
- 4a: Schreibt Sätze im Perfekt/Präteritum. (Tvorite povedi v pretekliku.)
- 4b: Ordnet und schreibt den Text ins Heft. (Uredite besedilo in ga prepišite v zvezek.)

* nalogo 2 izpustite

Die allerletzte Sache für diese Woche - die Wörter (AB S. 11).
Zadnja stvar za ta teden - slovarček (DZ str. 11).

Hurra, endlich sind wir am Ende!💪 
Hura, končno smo prišli do konca! 

Ihr könnt die Lösungen im Heft und im AB fotografieren und mir die Fotos per E-Mail schicken.
Rešitve v zvezku in v delovnem zvezku lahko fotografirate in fotografije pošljete na moj e-naslov, da jih pregledam.

Im Mai macht ihr eine Präsentation. Ich schicke euch die Anweisungen per E-Mail.
V maju boste pripravili predstavitev. To bo naše zadnje ocenjevanje letos. Natančna navodila vam bom poslala po e-pošti ta ali prihodnji teden. 

Zusätzlich:
Dodatno:




Prisluhnite, kako zveni švicarska nemščina. Ste sploh kaj razumeli? 😉

Alli mini Äntli = Alle meine Entchen = Vse moje račke

Če želite, se lahko preizkusite v povezovanju nemščine in švicarske nemščine v DZ str. 9, spodnja naloga.

Bleibt gesund und habt eine schöne Woche! 🌞
Ostanite zdravi in imejte lep teden!


Tina




7. WOCHE (11. 5.-17. 5. 2020)

Stunde: 13, 14


Thema: Zurück aus den Ferien, Mein Abenteuer



Hallo, Klasse 8!  
Pozdravljeni, osmošolci!

Wie geht's? Am Montag bekommt ihr die Anweisungen für eure Präsentationen per E-Mail. Seid ihr bereit? 😀
Kako ste? V ponedeljek boste po e-pošti dobili navodila za ocenjevanje. Ste pripravljeni?

Zuerst habt ihr hier die Lösungen: Lösungen 6: Klasse 8. Korrigiert die Fehler.
Na zgornji povezavi najdete rešitve nalog preteklega tedna. Preverite in popravite napake.

Diese Woche machen wir nur noch ein paar Übungen im LB und im AB.
Ta teden bomo naredili še nekaj nalog v učbeniku in delovnem zvezku. 

Nalog tega tedna je manj, saj boste nekaj časa porabili tudi za pripravo predstavitve. 


  • AB S. 8, Übung 6b: Ergänzt die Artikel und Pluralformen. Wo passen die Wörter?

DZ str. 8, nal. 6b: Besedam pripišite člene in končnico za množino. H kateremu nadstropju sodi beseda?

(npr. pribor se nahaja v pritličju, zato je zapisana oznaka E, zaslon je v 2. in 3. nadstropju, zato sta zapisani oznaki 2 in 3)

E = Erdgeschoss (pritličje)
1 = 1. Stock (prvo nadstropje)
2 = 2. Stock (drugo nadstropje)
3 = 3. Stock (tretje nadstropje)

Nehmt die Hefte und schreibt den Titel: ZURÜCK AUS DEN FERIEN.
Vzemite zvezke in napišite naslov, ki je zapisan z rdečo.

  • LB S. 11, Übung 6b: Sucht euch eine Wohnung aus und stellt die Personen vor. 
Učb. str. 11, nal. 6b: Izberite si eno od nadstropij in opišite osebe, ki tam živijo. Iztočnice za opis so dane: izmislite si ime in starost osebe, njene hobije, opišite, kako izgleda/izgledajo oseba/osebe, kakšno je njeno/njihovo stanovanje, kaj počne/počnejo, kaj ima/imajo rada/radi ...

  • LB S. 11, Übung 6c: Wählt eine Aufgabe.
Izberite eno od možnosti: 
- napišite dialog v enem od stanovanj
- napišite kratko zgodbo o enem od stanovanj

Schickt mir eure Aufgaben per E-Mail bis Freitag.
Naloge iz učbenika (opis osebe - 6b in eno od izbranih nalog - 6c) mi pošljite po e-pošti do petka, da vam bom lahko popravila napake.

Zum Schluss noch ein Lied. Ihr schafft das! 💪
Za konec le še pesem. Uspelo vam bo!





Bleibt gesund und habt eine sonnige Woche! 🌞
Ostanite zdravi in imejte sončen teden!


Tina




8. WOCHE (18. 5.-24. 5. 2020)

Stunde: 15, 16


Thema: Wiederholung, Mündliche Präsentation: Mein Abenteuer



Hallo, Klasse 8!  
Pozdravljeni, osmošolci!

Wie geht's? Wie sieht es aus mit euren Präsentationen?
Kako ste? Kako napredujejo vaše predstavitve?

Ta teden bo nalog manj, da boste imeli dovolj časa za dokončanje predstavitve. 

Gehen wir der Reihe nach.
Pa pojdimo po vrsti. 

Hier habt ihr die Lösungen: Lösungen 7: Klasse 8Korrigiert die Fehler.
Na zgornji povezavi najdete rešitve nalog preteklega tedna. Preverite in popravite napake.

Viele von euch haben mir die Beschreibungen und Dialoge (Zurück aus den Ferien) per E-Mail geschickt. Ihr habt alles toll gemacht! 👏
Večina mi je po e-pošti poslala opise in dialoge (na podlagi slike v učb.). Zelo ste se potrudili, super!

Diese Woche wiederholen wir, was wir in dieser Lektion gelernt haben. Wir sind nämlich am Ende. 
Ta teden bomo na kratko ponovili snov te enote, saj smo prišli do konca.

Nehmt die Hefte und schreibt den Titel: WIEDERHOLUNG.
Vzemite zvezke in napišite naslov, ki je zapisan z rdečo.

Übersetzt folgende Sätze:
Prevedite naslednje povedi (napišite najprej poved v slovenščini, nato v nemščini):

Danes je sončno in vroče. Temperature so visoke.
Včeraj je deževalo, bilo je hladno in mokro.
Grmi in se bliska. Prihaja nevihta.
Jeseni je vetrovno in megleno.
V nedeljo je snežilo. Vreme je bilo slabo. 

Nehmt das LB und lest noch einmal den Text "Biggis Abenteuer in der Schweiz" (S. 8-9).
Vzemite učb. in še enkrat preberite besedilo o Biggi (str. 8-9). Bodite pozorni na besedišče.

Hier wartet auf euch ein Quiz zur Wiederholung: Biggis Abenteuer in der Schweiz.
Na zgornji povezavi vas čaka kviz za ponovitev besedišča v zvezi s prebranim besedilom. 

Ihr müsst am Anfang eure Namen schreiben. Dann könnt ihr mit dem Quiz anfangen. Ihr habt Zeit bis Freitag, 12 Uhr.
Na začetku morate vpisati svoje ime, nato lahko začnete z reševanjem. Čas imate do petka do 12.00.

Achtung!
Alle Substanitve schreiben wir groß. Alle Substantive haben einen Artikel (der, die, das).

Opomnik!
Vse samostalnike pišemo z veliko začetnico. Vsi samostalniki imajo člen (der, die, das).

Die allerletzte Übung für diese Woche ist im AB, S. 64. Macht die Übung E1.
Zadnja naloga za ta teden je v DZ, str. 64. Naredite nalogo E1 - dopolnite oblike za preteklik in končnice v 3. sklonu.

Če imate kakšna vprašanja ali dileme glede predstavitev, mi lahko pišete na moj e-naslov. Z veseljem vam bom pomagala! 

V sredo zjutraj (ob 7.30) se boste lahko prijavili tudi na video srečanje in me vprašali, če vas bo kaj zanimalo. Link vam bom poslala po e-pošti.

Rok za oddajo predstavitve: 24. 5. 2020

Bleibt gesund und habt eine schöne Woche! 😀


Ostanite zdravi in imejte lep teden!

Tina




9. WOCHE (25. 5.-31. 5. 2020)

Stunde: 17, 18


Thema: Meine Pläne, Nebensätze: "dass" 



Hallo, meine Achtklässler!  
Pozdravljeni, moji osmošolci!

Wie geht's? Letzte Woche haben wir uns endlich gesehen. Ich war sehr froh!
Kako ste? Prejšnji teden smo se končno spet videli - pa čeprav na daljavo. Zelo sem vas bila vesela!

Am Anfang muss ich sagen, dass ich sehr zufrieden mit euren Präsentationen bin. Toll gemacht! 👏
Na začetku moram povedati, da sem zelo zadovoljna z vašimi predstavitvami. Super opravljeno! Ocene izveste do srede.

Hier habt ihr die Lösungen: Lösungen 8: Deutsch 2. Korrigiert die Fehler.
Na zgornji povezavi najdete rešitve nalog preteklega tedna. Preverite in popravite napake.

Diese Woche fangen wir mit einer neuen Lektion an: MEINE PLÄNE. Schreibt den Titel ins Heft. 
Ta teden bomo začeli z novo enoto: Moji načrti. Naslov napišite v zvezek. 

Im LB S. 13 seht ihr sechs Zeichnungen. Welche Ausdrücke passen zu den Zeichnungen?
V učb. str. 13 vidite šest sličic. Kateri izrazi iz belega okvirčka sodijo k posamezni sličici?

Wortschatz:
Besedišče:

reich = bogat
viel Geld verdienen = zaslužiti veliko denarja
verheiratet = poročen
berühmt = slaven
der Beruf = poklic
die Welt kennenlernen = spoznati svet
im Ausland arbeiten = delati v tujini
der Star = zvezda, zvezdnik

Auf der Seite 14 seht ihr Eva und David. Was glaubt ihr, was möchten sie in der Zukunft machen?
Na str. 14 vidite Evo in Davida. Kaj mislite, kaj imata rada in kaj si želita? Kakšni so njuni načrti za prihodnost?

Lest die Sätze und ergänzt - Eva oder David.
Preberite povedi in se odločite, kdo si po vašem mnenju to želi - Eva (E.) ali David (D.). Ime napišite na pikice.

Hört jetzt zuEvaDavid.
Poslušajte intervjuja z Evo in Davidom. Poslušajte večkrat. So bile vaše domneve o tem, kaj si kdo od njiju želi, pravilne?

Wie äußern wir die Vermutungen?
Kako izražamo domneve?

Schreibt das "Denk nach" ins Heft ab.
Prepišite oranžni okvirček "Denk nach" v zvezek.

Hört zu: Dass-Sätze.
Poslušajte mojo razlago na zgornji povezavi. Drugo in tretjo poved v okvirčku dopolnite tako, kot slišite na posnetku.

Macht eine kleine Pause. 😉
Čas za kratek odmor.

Im AB S. 12 habt ihr zwei Übungen: 
V DZ str. 12 imate dve nalogi:

- 1 a: Was passt? (dopolnite besedne zveze z danimi glagoli)
- 1 d: Ordnet die Sätze (napišite povedi v tabelo - začnete z glavnim stavkom, ki je vedno enak, nadaljujete z veznikom "dass", zapišete vse preostale besede in končate z glagolom)

Ihr könnt die Übungen im AB am Ende fotografieren und mir die Fotos per E-Mail schicken. 
Naloge iz DZ lahko na koncu fotografirate in fotografije pošljete na moj e-naslov, da jih pregledam.

Hurra, wir sind am Ende! 💪
Hura, pa smo na koncu!

Ta teden se boste spet lahko prijavili na video srečanje. Ponovili bomo preteklik in novo snov. 
Točno uro in link vam bom poslala po e-pošti.

Bleibt gesund und habt eine schöne Woche! Wie "sehen" uns im Juni. 👋
Ostanite zdravi in imejte lep teden! Se "vidimo" junija. 

Tina



3. 6. 2020 - ...

ZURÜCK ZUR SCHULE 😀



Prosim vas, da si za potrebe komunikacije na blogu izmislite vzdevek, pod katerim se boste pojavljali v rubriki komentarjev. Naj to ne bosta le prvi črki imena in priimka. Da bom vedela, kdo se skriva za vzdevkom, vas prosim, da mi ga sporočite po e-pošti. Naj bo izviren, spoštljiv in primeren. Vsi komentarji, ki so/bodo podpisani z imenom ali anonimni, bodo izbrisani, saj smo osebne podatke dolžni varovati. Hvala za razumevanje. 

11 komentarjev:

  1. Klasse 8, wo seid ihr? Wie geht's? :) T.

    OdgovoriIzbriši
  2. Alles lauft gut.
    Viele Grusse Natan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, Pajo ;) Gut gemacht! (imena ni potrebno pisati, samo vzdevek bo dovolj; hvala)

      Izbriši
  3. Hallo!
    Mir geht es gut mit Deutsch. Ich mag das Quiz wirklich.
    Viele Grusse,
    Klarči4

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klarči4, prima! :) Das freut mich sehr. Du bist sehr fleißig und hast alles toll gemacht!
      Liebe Grüße, Tina

      Izbriši
  4. Hallo,
    ich finde das Buch interessant und Spass. Ich denke, mir ging es gut.
    Viele Grusse,
    Matic Dobravec

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, Citam :) Das freut mich sehr. Deine Ergebnisse sind auch toll. Liebe Grüsse und schöne Ferien, Tina
      Čestitke, sem videla tvoje rezultate na tekmovanju iz bralne značke, odlično! Priznanje čaka nate. Lepe počitnice ti želim.

      Izbriši
  5. Hallo,
    Mir geht es gut mit Deutsch.Ich finde das Buch interessant.
    Viele Grusse,
    Torisa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Torisa,
      danke für dein Kommentar.
      Es freut mich, dass bei dir alles gut läuft :) Du bist wirklich sehr fleißig!
      Schöne Ferien, Tina

      Izbriši
  6. Guten tag,
    ich finde das Buch interessant,die Ubungen waren nicht schwer.
    Viele Grusse
    Wolf

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wolf, danke für dein Kommentar. Es freut mich, dass du das Buch interessant findest und bei dir alles gut läuft :)
      LG, T.

      Izbriši

Vesela bom vaših komentarjev, prosim le, da so vljudni in spoštljivi :) Hvala.